(067) 748-745-0
(050) 075-69-48
Головна Наші партнери Контакти Іновації Документи
 
Блокнот
У блокноті 0 об'єкт(-ів).
Додайте пропозиції, які Вас зацікавили клікнувши на "Додати у блокнот".
Комерційна
Карта
Житлова
Квартири
Фотогалерея
Інформація
Оренда, продаж та купівля нерухомості у Львові та у Львівській області

Вам потрібно орендувати, продати або купити квартиру? на порталі "КварТрум" Ви знайдете різноманітну інформацію у категоріях "Житлова нерухомість Львів" або "Комерційна нерухомість Львів" по об'єктам нерухомості, які продаються або здаються в оренду у Львові та у Львівській області

Наші фахівці щоденно моніторять ринок нерухомості у Західному регіоні, завдяки чому ми володіємо найбільш повною базою даних, яка поповнюється і оновлюється щодня.

На сьогоднішній день наша база данних складається з широкого діапазону пропозицій по житловій та комерційній нерухомості. Це дозволяє нам швидко та якісно виконувати підбір об'єктів по заданим параметрам.

Також ми приділяємо значну увагу юридичній стороні питання. Фахові юристи, котрі спеціалізуються саме по нерухомості, завжди готові проконсультувати Вас та нададуть потрібну допомогу по підготовці документів та супроводу Вашої угоди.

За детальною інформацією
звертайтесь по телефонам

(067) 748-745-0 або (050) 075-69-48

e-mail: kvartroom@i.ua
 
Ми раді Вас бачити на сайті агенства нерухомості "Квартрум" та готові надати весь спектр послуг по нерухомості
Важливо!
Послуги

Внесення змін до ухвали міської ради Львова від 14.07.2011 № 664 “Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно

УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

19-та сесія 6-го скликання

УХВАЛА № 4269

від 29.01.2015 Про внесення змін до ухвали міської ради від 14.07.2011 № 664 “Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки“

Первинна редакція:


Остаточна редакція:
Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи“, керуючись Податковим кодексом України, відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“ міська рада ухвалила:

 

1. Внести зміни у додаток до ухвали міської ради від 14.07.2011 № 664 “Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки“ (зі змінами), виклавши його у новій редакції (додається).

2. Департаменту “Адміністрація міського голови“ оприлюднити цю ухвалу у засобах масової інформації.
Відповідальний: директор департаменту
“Адміністрація міського голови“.

3. Контроль за виконанням ухвали покласти на постійну комісію фінансів та планування бюджету.




Міський голова А. Садовий



Додаток
до ухвали міської ради
від ___________ №___

“Додаток
Затверджено
ухвалою міської ради
від 14.07.2011 № 664

ПОЛОЖЕННЯ
про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
1. Загальні положення

1.1. Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, (надалі – Положення) розроблене на основі Податкового кодексу України та відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“.


1.2. Це Положення визначає ставки, порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м. Львова.


1.3. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є місцевим податком, який сплачується за місцем розташування об’єкта оподаткування і який зараховується до міського бюджету м. Львова відповідно до Бюджетного кодексу України.
1.4. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.


1.5. Норми цього Положення є обов’язковими для дотримання фізичними та юридичними особами – власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, контролюючими органами, а також органами державної реєстрації прав на нерухоме майно.
2. Платники податку

2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.



2.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:


2.2.1. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.


2.2.2. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом.


2.2.3. Якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.


3. Об’єкт оподаткування

3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.
3.2. Не є об’єктом оподаткування:


3.2.1. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності).


3.2.2. Будівлі дитячих будинків сімейного типу.


3.2.3. Гуртожитки.


3.2.4. Житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням міської ради.


3.2.5. Об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину.


3.2.6. Об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції, а також дружинам (чоловікам) цих осіб.


3.2.7. Об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках.


3.2.8. Будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств. Також до будівель промисловості відносяться будівлі або їх частини, які перебувають у власності непромислових підприємств, однак передані такими підприємствами в найм чи інше користування промисловим підприємствам для здійснення останніми своєї виробничої діяльності.


3.2.9. Будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності.


3.2.10. Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.


3.2.11. Господарські (присадибні) будівлі допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо.


3.2.12. Гаражі гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки.


3.2.13. Об’єкти нерухомості, що є власністю наукових та науково-виробничих підприємств.


3.2.14. Об’єкти нерухомості, які перебувають у стані реконструкції, модернізації та капітального ремонту, що підтверджується відповідною дозвільною документацією.


4. База оподаткування

4.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.


4.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.


4.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.


5. Пільги із сплати податку

5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:


5.1.1. Для квартири/квартир незалежно від їх кількості на 80 кв. метрів.


5.1.2. Для житлового будинку/будинків незалежно від їх
кількості на 160 кв. метрів.


5.1.3. Для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), на 200 кв. метрів.


5.2. Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).


5.3. Львівська міська рада може встановлювати додаткові пільги з податку, що сплачується на території м. Львова, з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).


5.4. Додаткові пільги з податку, що сплачується на території м. Львова, з об’єктів житлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.


5.5. Пільги з податку, що сплачується на території м. Львова з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:


5.5.1. Об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої цим Положенням.


5.5.2. Об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).


5.6. Додаткові пільги з податку, що сплачується на території м. Львова з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об’єктом оподаткування.


5.7. Виконавчі органи Львівської міської ради до 1 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих міською радою відповідно до пункту 5.3 цього Положення.


6. Ставка податку

6.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законодавством України на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. м бази оподаткування.


6.2. Ставка податку для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, встановлюється у розмірі:


6.2.1. Для квартири/квартир – 0,5 відсотка мінімальної заробітної плати.


6.2.2. Для житлового будинку/будинків – 1 відсоток мінімальної заробітної плати.


6.3. Ставка податку для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб, встановлюється у розмірі 2 відсотків мінімальної заробітної плати.


6.4. Ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються в залежності від зони розташування цих об’єктів нерухомості.


6.5. Зони розташування об’єктів нежитлової нерухомості визначаються у таких межах:


6.5.1. Перша зона – центральна: територія історичної забудови, внесеної до Списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, що обмежена вул. Торговою, просп. Свободи, пл. А. Міцкевича, пл. Галицькою, пл. Соборною, пл. Митною, вул. Личаківською, вул. В. Короленка, вул. М. Лисенка, вул. Гуцульською, вул. М. Кривоноса, вул. О. Довбуша, вул. Опришківською, вул. Замковою, вул. Я. Остряниці, вул. Жовківською, вул. Заводською, вул. Замарстинівською, вул. Гайдамацькою, вул. Б. Хмельницького, пл. Князя Ярослава Осмомисла, вул. Торговою, та територія у межах комплексу Святоюрської гори.


6.5.2. Друга зона – середня: територія історичного ареалу (за винятком першої зони). У зону входить територія забудови ХІІ – початку ХХ століть у межах вул. Промислової, вул. В. Бобинського, вул. Смілої, вул. Нафтової, вул. Дублянської, вул. Б. Хмельницького з прилеглою забудовою (будинки №№ 146, 144, 142, 140, 138, 136, 134, 132, 130, 128, 126, 124 у межах ділянок); вул. О. Ратича з прилеглою забудовою (будинки №№ 1, 3, 5, 7 у межах ділянок); цим же напрямком до залізничної колії, вздовж залізничної колії на схід, вул. Богданівської, залізничної колії на північний захід, вул. Березової з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку № 1 до будинку № 53 у межах ділянок, вул. Дороги Кривчицької з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку № 19 до будинку № 33 у межах ділянок, залізничної колії на південь до вул. Грушевої, вул. Грушевої з прилеглою забудовою (будинки №№ 2, 4, 6, 8, 10, 12); вул. П. Ніщинського, вул. М. Козика, вул. Личаківської з прилеглою забудовою (будинки № 148, № 179) у межах ділянок, вул.Пасічної з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку № 1 до будинку № 37 включно у межах ділянок, на південь включно з будинком № 36, північно-західної та південної межі лісопарку “Погулянка“, вул. Пасіки Галицькі, південна межа лісопарку “Погулянка“, вул. Жасминової, вул. Липової Алеї, парку Снопківського, перетинає вул. В. Стуса по № 57 включно, південною межею парку “Залізна Вода“, що фіксується вул. Тернопільською на захід, вул. Тернопільською на південь з прилеглою зі сходу забудовою (будинки №№ 15, 17, 19 у межах ділянок); вул. Панаса Мирного, вул. Енергетичної з прилеглою забудовою (будинки №№ 12, 10, 8, 6, 4, 2 у межах ділянок); вул. Козельницької, вул. І. Франка, південної межі Стрийського парку, вул. Стрийської, вул. Академіка А. Сахарова, вул. Княгині Ольги, вздовж залізничної колії на захід, вул. Кульпарківської, вул. В. Антоновича, вул. М. Залізняка, вул. І. Боберського, вул. Кульпарівської, вул. Городоцької до приміського вокзалу, території приміського та головного вокзалів, включаючи вокзальні споруди з тильної межі дебаркадера, вул. Чернівецької, включно з будинками з №№ 2, 4 та їхніми ділянками, вул. Залізничної, вул. О. Луцького, вул. Т. Шевченка, західної межі Янівського цвинтаря та її продовження до вул. Татарбурнарської, південна межа парку “Кортумова гора“, залізничної колії на північний схід та на південний схід до вул. Хімічної, вул. Хімічної до пр. В. Чорновола, вул. Хімічної з прилеглою забудовою парної сторони (будинки №№ 2-20 у межах ділянок), вул. Замарстинівської з прилеглою забудовою до будинків №№ 53 і 72 включно у межах ділянок, вул. Узбецької, вул. Р. Дашкевича з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 1-13), вул. Янки Купали, вул. Р. Дашкевича з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 39, 41, 43 у межах ділянок), вул. Жовківської з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 43-59) і з прилеглою забудовою непарної сторони від будинку № 18 до будинку № 30 у межах ділянок, вул. Донецької з прилеглою забудовою непарної сторони (будинки №№ 1-21 у межах ділянок) до вул. Промислової.


6.5.3. Третя зона – периферійна: обмежена з внутрішньої сторони територією історичного ареалу (друга зона), з зовнішньої сторони – межами м. Львова.


6.6. Ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються у таких розмірах:

 


7. Порядок обчислення суми податку



7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:


7.1.1. За наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, у тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів 5.1.1 або 5.1.2 пункту 5.1 цього Положення та додаткової пільги Львівської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку.


7.1.2. За наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, у тому числі їх часток, податок обчислюється, виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів 5.1.1 або 5.1.2 пункту 5.1 цього Положення та додаткової пільги Львівської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку.


7.1.3. За наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється, виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту 5.1.3 пункту 5.1 цього Положення та додаткової пільги Львівської міської ради з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку.


7.1.4. Сума податку, обчислена з врахуванням підпунктів 7.1.2 та 7.1.3 цього Положення, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.


7.2. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості, виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.


7.3. Податкове/податкові повідомлення – рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з пунктами 7.1 та 7.2 цього Положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).


7.4. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою – платником, починаючи з місяця, у якому виникло право власності на такий об’єкт.


7.5. Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку у десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення – рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.


7.6. Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень – рішень про сплату податку фізичним особам нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.


7.7. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:


7.7.1. Об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку.


7.7.2. Розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку.


7.7.3. Права на користування пільгою із сплати податку.


7.7.4. Розміру ставки податку.


7.7.5. Нарахованої суми податку.


7.8. У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення – рішення. Попереднє податкове повідомлення – рішення вважається скасованим (відкликаним).


7.9. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.


7.10. Платники податку юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.


7.11. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.


7.12. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника починаючи з місяця, в якому виникло право власності.


7.13. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення – рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
8. Терміни сплати податку

8.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачують:


8.1.1. Фізичні особи протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення – рішення.


8.1.2. Юридичні особи авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються у річній податковій декларації.


9. Відповідальність за порушення податкового законодавства
та контроль відповідними органами

9.1. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства України у частині справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території м. Львова здійснюють відповідні контролюючі органи.


9.2. За порушення податкового та іншого законодавства України, за неподання, порушення порядку заповнення та термінів подання податкової декларації контролюючим органам, за недостовірність наданої інформації платники податку несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України“.




Секретар ради В. Павлюк

Візи:

В. о. начальника управління
економіки В. Довжик

Член редакційної комісії А. Білоус


Хочете вигідно продати чи здати Вашу нерухомість? Подайте заявку і ми зв'яжемось з Вами в найкоротший строк. З нами працювати легко і зручно!
Подобово
Інформація
Комерційна нерухомість Львів продаж.
Комерційна нерухомість у Львові поділяється на декілька напрямків. Перший напрямок - це продаж комерційної нерухомості у Львові. В цю категорію входить весь спектр професійних послуг по нерухомості. В першу чергу, будь-яке агентство, яке надає послуги по продажу комерційної нерухомості, повинно мати досвід в таких операціях, і досвід не віртуальний, а реальний. Крім того, усі серрйозні агентства мають своїх професійних юристів або співпрацюють з відомими юридичними фірмами, які спеціалізуються саме на операціях з нерухомості. При купівлі або продажу нерухомості треба чітко розуміти усю складність таких операцій. Зокрема, це детальний аналіз усіх документів на дану нерухомість, сюди входять перевірка документації на земельну ділянку, перевірка документів на право власності на нерухомість, особлива увага приділяється документам коли об'єкт оформлений на фірму (юридичну особу). Тут, головне, перевірити, щоб даний об'єкт не був під заставою або під арештом. Є певні складності в питанні земельної ділянки, яка знаходиться під об'єктом. При цьому, варто звернути увагу на статус та цільове призначення ділянки: чи ділянка приватна чи в оренді і на скільки років. Також, що стосується документів на земельну ділянку, треба перевірити чи не проходять по самій ділянці червоні лінії (це може означати, що в майбутньому Ваш об'єкт підлягає знесенню у зв'язку з новою транспортною розв'язкою у місті або з забудовою житлового масиву, тощо). Є ще безліч професійних моментів, які в майбутньому можуть принести багато "приємних" несподіванок. Саме тому цю непросту справу бажано доручити професіоналам своєї справи.

Комерційна нерухомість Львів оренда.
Оренда комерційної нерухомості у Львові теж вимагає від агентств професійної підготовки. Треба дуже добре розбиратись в усіх категоріях комерційної нерухомості та постійно володіти повним спектром актуальних пропозицій на ринку нерухомості. Дехто з починаючих агентств знаходять випадково одиничні о'єкти та думають, що вони займаються орендою комерційної нерухомості. Це може означати тільке одне - що такий агент повний дилітант, яких, на жаль, більшість на ринку нерухомості. Справжнє гентство, яке спеціалізується на комерційній нерухомості, завжди вислухає побажання клієнта, врахує усі деталі, надасть професійну консультацію, підбере у своїй базі та апропонує саме ту пропозицію, яку шукає клієнт, а не ту, яку пропонує дилітант, який не має про цю справу жодного уявлення. Як розрізнити професійну фірму по нерухомості від звичайного дилітанта? По-перше, це наявність фірми, яка офіційно зареєстрована та надає послуги по безготівковомуперерахунку, широкий вибір пропозицій по данній категорії, адання чітких консультацій по ціновому діапазону в різних районах міста, області на комерційну нерухомість, якою цікавиться клієнт. Якщо рієлтор починає ухилятись від розмови, то це одразу відчувається, тому що дійсно професіонал може говорити по данній темі годинами. Та, головне, не говорити годинами, а зекономити час клієнта, та, проаналізувавши усі його побажання, "видати" оптимальний варіант та запропонувати дві-три пропозиції аналогічних об'єктів, які шукає клієт. Вся справа в том, що в категорії "комерційна нерухомість" переважають складні параметри пошуку об'єктів, які непросто підібрати не знаючи теми. До таких параметрів можна віднести складську нерухомість чи виробниче приміщення з кран-балкою, або з залізничною колією, або на території має бути потужна підстанція, гарна транспортна розв'язка. Трапляється, що усі ці параметри мають бути в одному комплексі і, крім того, ще безліч різних варіантів. Деколи, щоб підібрати об'єкт по заданим параметрам, навіть у професіоналів це може за'няти певний час (я вже не говорю, що клієнту, який сам спробує зайнятись цією нелегкою справою, підібрати такий об'єкт практично нереально). Головним критерієм швидкого підбору будь-яких приміщень є професіанолізм. Наші професійні фахівці готові надати Вам повний спектр консультацій та підібрати потрібне приміщення в найкоротший час.

Комерційна нерухомість Львів попит.
Попит комерційної нерухомості у Львові останнім часом (особливо у напрямку продаж) суттєво знизився. Ця ситуація пов'язана частково з кризою. До таких об'єктів відносяться: продаж маленьких офісних приміщень, продаж невеликих складів, продаж виробничих риміщень, продаж автосервісу, автомийки, шиномонтажу. Ці категорії найбільш користуються попитом серед населення. Розглядаються і більші пропозиції великими площами - такі як продаж виробничо-складськизх приміщень у Львові, але усі ці пропозиції розглядають при умові адекватних, а то й занижених цін. Треба розуміти, що ціни на нерухомість не можуть падати нижче її собівартості. Собівартість - це означає, що ціна на нерухомість визначається за допомогою експертної оцінки, в якій враховується вартість будівництва, стан конструкції на данний момент, підведення комунікацій. Тому зараз експерти, як правило, надають реальну вартість приміщення. Єдиним моментом тут все ж таки є місце розташування. Погодьтесь, офіс з однаковими параметрами на початку вулиці Зеленої у Львові не може коштувати однаково з аналогічним магазином на кільцевій дорозі. Тому зазор по цінам завжди був і буде, та який прив'язаний до місця розташування. Ми пропонуємо безкоштовне розміщення Ваших об'єктів на нашому порталі у різні категорії. Для цього потрібно зайти в меню "заявка" та розмістити свою пропозицію.

Житлова нерухомість Львів.
Розділ "житлова нерухомість у Львові" можна поділити на чотири основних категорії: довгострокова оренда квартир у Львові, продаж квартир у Львові, подобова оренда квартир у Львові, та великий розділ, в який входять всі решта розділи - такі як: оренда, продаж особняків у Львові, таунхаусів, пентхаусів та багато інших варіантів житлової нерухомості. є ще один пункт, який вартий уваги - це продаж земельних ділянок у Львові. Цей пункт взагалі можна віднести в окрему категорію. Основним попитом серед населення користується довготривала оренда квартир у Львові - це 90% замовлень будь-якого агентства нерухомості. Останнім часом квартири, які здаються у довготривалу оренду у Львові, суттєво подорожчали й відбулось це з багатьох причин. По-перше, інфляція національної валюти гривні, по-друге, великий наплив студентів, які останнім часом забирають в оренду усі дешеві квартири, та, по-третє, загальна тенденція після чемпіонату з футболу Євро-2012 - наплив туристів та гостей нашого міста. У сегменті "продаж квартир у Львові" теж є певні зрушення, попитом користуються, переважно, однокімнатні та двокімнатні квартири у Львові. Завдяки появі на ринку великої кількості пропозицій ціни на квартири потроху знизились та стабілізувались. Купити квартиру у Львові стало значно легше та дешевше, ніж у докризовий період. Подобова оренда квартир у Львові досить популярна серед гостей нашого міста. Такі варіанти як оренда квартири подобово на вихідні у Львові треба замовляти за два тижні наперід, а ось варіант оренда квартири на Новий рік та Різдв'яні свята у Львові взагалі замовляються за два місяці наперід. Звичайний варіант оренди квартири у Львові можна замовити за декілька днів. Продаж земельних ділянок у Львові - це дуже складна тема, по-перше, в цьому ціновому діапазоні ділянки продаються переважно без підведення комунікацій, по-друге, постійне подорожчання будівельних матеріалів не сприяє для нового будівництва. По-третє, оформлення усіх дозвільних документів займає багато часу. Тому віддається перевага земельним ділянкам, на яких побудована будь-яка споруда у вигляді сараю, яку з часом можна реконструювати, та простіше переоформити усі необхідні документи.

оренда складів у Львові, оренда офісів у Львові, оренда магазинів у Львові, оренда виробничих приміщень у Львові
 
заявка Подати заявку на
житлову нерухомість
адресний довідник міста Львова
Останнє



Ви не переглянули жодного об'єкта нерухомості



Новини
УКРАЇНА ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА 19-та сесія 6-го скликання УХВАЛА № 4269 від 29.01.2015 Про внесення змін до ухвали міської ради від 14.07.2011 № 664 “Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки“ Первинна редакція: Остаточна редакція: Відповідно до Закону України “Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи“, керуючись Податковим кодексом України, відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“ міська рада ухвалила: 1. Внести зміни у додаток до ухвали міської ради від 14.07.2011 № 664 “Про затвердження Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки“ (зі змінами), виклавши його у новій редакції (додається). 2. Департаменту “Адміністрація міського голови“ оприлюднити цю ухвалу у засобах масової інформації. Відповідальний: директор департаменту “Адміністрація міського голови“. 3. Контроль за виконанням ухвали покласти на постійну комісію фінансів та планування бюджету.
1. Якщо людина володіє квартирою і будинком одночасно, то чи сумуватимуться площі при визначенні суми податку? Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості Відповідно до підпункту 266.7.1 пункту 266.7 статті 222 Податкового кодексу України (далі - Кодекс). За наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного або різних типів, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів зменшеної відповідно до підпункту 266.4.1 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку. 2. Якщо людина володіє кількома об'єктами, які окремо не підпадають під оподаткування, чи сумуватимуться загальні площі для визначення податку? За наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного або різних типів, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів
Пошук оренда складів у Львові різних параметрів. Як усім відомо, склади поділяються на категорії (клас А, B, C, D) та типи, про які дуже мало інформації в інтернеті. Різнопланові типи складів - що це таке? На сьогоднішній день є велика кількість різних типів складів. Наприклад, оренда складів з рампою, у яких, переважно, розміщують харчову та побутову групу товарів, оренда складів без рампи - це може бути або будівельна група або промислова група. Оренда складів ангарного типу - в таких складах розміщують продукцію, яка не дуже "боїться" холоду та гризунів, оренда складів з відповідальним зберіганням - це логістичні центри, в яких розміщується продукція на палетах та береться орендна плота не за метр квадратний, а за зберігання певної кількості палет на добу. Оренда маленьких складів, переважно, використовується для зберігання дрібної продукції.
Усі офісні приміщення поділяються на певні загальноприйняті параметри. Підбір офісів в оренду у Львові за заданими клієнтом параметрами - дуже складна робота. В першу чергу, офісні приміщення поділяються по площі. Кожен орендар спочатку визначає для себе необхідний для нього метраж офісу. Як вирахувати необхідну площу офісу для своїх працівників? Усе дуже просто. Окремі кабінети повинні мати ті працівники, при роботі яких має бути спокій. Це, в першу чергу, бухгалтер, юрист, головний інженер, і, звісно, директор. Відділ менеджменту можна розсадити в одному великому кабінеті при умові достатнього робочого простору для кожного працівника. Саме з цих міркувань і треба планувати метраж офісного приміщення. Другим і теж дуже важливим чинником є добирання персоналу на роботу.
У Львові найросповсюдженішим бізнесом є відкриття власного закладу харчування. Це пов'язано з туристами, які постійно прибувають до міста. На даний момент треба розуміти, що приміщення під кафе, по-перше, має мати погодження відповідних інстанцій,...
Знайти офісне приміщення у Львові в оренду і при цьому зекономити гроші. Середні ціни на офісні приміщення у Львові - це 80 грн за м2, та, як правило, Ви повинні додатково оплатити усі комунальні послуги за електроенергію та за опалення...
Щоб знайти магазин в оренду у центральній частині міста, в першу чергу, треба прорахувати його економічну доцільність. Далеко не кожен вид діяльності може окупити вартість оренди у центрі Львова. Переважно, це магазини, котрі мають відношення до всесвітньо відомих брендів...
Кожен бізнесмен мріє купити собі власне офісне приміщення у Львові. На данний час є хороші пропозиції на офісні приміщення у Львові. Переважна більшість таких пропозицій пропонується у новобудовах. По-перше, це найдешевший варіант, а, по-друге, при купівлі такого офісу ...
Для тих, хто зібрався придбати магазин у центральній частині міста Львова слід визначитись з вартістю такого приміщення. Ціни на магазини у центральній частині залежать від місця розташування і тут існує дуже великий діапазон - від 2000 до 10 000 тисяч умовних одиниць за 1 м2. Максимальна вартість на такі приміщення....
Подобова оренда квартир дуже сильно користується попитом у Львові серед гостей нашого міста. Зазвичай, усі квартири на вихідні та свята зарезервовані за тиждень до того. Чим є краща подобова оренда квартир у Львові від готелів, а тим, що клієнт відчуває себе як вдома. Подобова оренда на ціновий діапазон ...
Стан ринку нерухомості у Львові за 2012 рік. За останній рік на ринку Львівської нерухомості відбулись незначні зрушення по продажу квартир. Особливим попитом, як завжди, користуються однокімнатні квартири - при тому чим дешевше, тим краще. Продаж двокімнатних квартир у Львові стоїть на другому місці...
Де знайти довгострокову оренду квартири у Львові за помірну ціну? Цим питанням переймаються більшість потенційних орендарів, які шукають житло у Львові. Найкращі варіанти квартир вважаються ті, які розташовані біля зручної транспортної розв'язки. В таких квартирах, як правило, є сучасні меблі, якісний ремонт ...
Повний штиль у продажу особняків по Львову та Львівській області. Ціновий діапазон на престижні особняки впав до найнижчої відмітки. Середня ціна на нормальний особняк становить біля 170 000 доларів. На даний момент такий особняк охоче віддають за 130 000 - 120 000 доларів. При цьому, бажаючих ........
Офісні комплекси у Львові потерпають від власної цінової політики. Ситуація, яка склалась в офісних комплексах Львова - з ненайкращих. Виживає тільки той, хто тримає руку на пульсі. У Львоі є розподіл ціни на оренду офісних приміщень, ті приміщення, які розташовані .....
Ринок комерційної нерухомості почав рухатись ближче до центральної частини Львова - це пов'язано з такими факторами - під час кризи багато приміщень у ближньому центрі Львова звільнилось. А ті компанії, які раніше знаходились на відшибі та не могли собі дозволити переїхати ......